داریوش یزدانی:باید برای فرهاد معرفت به خرج می دادند

       

یزدانی می گوید : این مسئله بارها در فوتبال ایران رخ داده است. فتح الله زاده زمانی که به شدت به فرهاد مجیدی نیاز داشت از هر طریقی استفاده می کرد تا فرهاد مجیدی را متقاعد کند در استقلال بماند و هرگونه حمایتی هم از او می کرد. 

یزدانی ادامه داد: می دانم که در مقاطع مختلف باشگاه استقلال از امیر قلعه نویی استفاده ابزاری کرده و با توجه به همین مسئله از او توقع می رفت سر قضیه فرهاد مجیدی در حالی که شاید مجیدی نیاز داشت در استقلال بازی کند اجازه چنین رفتاری را به مجیدی نمی داد. همه می دانیم که امیر قلعه نویی با معرفت است و کاش این بار هم او چنین معرفتی برای مجیدی خرج می کرد و نمی گذاشت همان رفتارهایی که با خود او در استقلال شد، برای مجیدی هم رخ می داد. 

بازیکن پیشین استقلال خاظر نشان کرد: مجیدی هم باید بداند که این واقعیت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم باید خوب بداند که نقش مجیدی در بازی های اخیر استقلال انکار نشدنی است و بارها هزینه های باشگاه با ترانسفر مجیدی تامین شده است. خیلی از هواداران استقلال از من می پرسند چرا دیگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنین رفتاری را به آقایان ندادم و از این ادبیات فراری بودم و هرگز علاقه ای برای بازگشت از خود نشان ندادم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391 ا 22:12 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.